Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"Ric Tomas"'
Autor:
Ric Tomas, Salkova Daniela
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 129, p 02016 (2021)
Research background: The paper addresses the business potential of social networks and the impact of incentives on the purchase behaviour of consumers. Social networks are the fastest growing marketing tool in the world with more than 4 billion users
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2800b69552414209ba4bed47e2c99bc5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ric Tomáš, Šálková Daniela
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 92, p 06030 (2021)
Research background: The paper deals with the connections between international tourism and shopping, and therefore the purchase of clothing in relation to consumers. In the last few years, shopping has become one of the factors determining tourist
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e535f5963d364bf0af1309f9abc5e284