Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Ribek P.K."'
Publikováno v:
Russian Journal of Agricultural and Socio-Economic Sciences, Vol 153, Iss 9, Pp 107-114 (2024)
The decline in company performance in terms of service aspects is due to suboptimal employee performance, highlighting the need to focus on factors that can influence employee performance. This study aims to examine and explain the influence of work
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0fd2a414f45c41288c30569e038df89f
Publikováno v:
Russian Journal of Agricultural and Socio-Economic Sciences, Vol 149, Iss 5, Pp 39-48 (2024)
Digitalization is one of the most important things used to increase sales in various businesses. This study aims to determine the effect of service quality on customer satisfaction, the effect of price on customer satisfaction, and brand image on cus
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f9ff8f5a408497c8f579ff458a7974e
Publikováno v:
Russian Journal of Agricultural and Socio-Economic Sciences, Vol 144, Iss 12, Pp 20-27 (2023)
Human Resources are an important resource in improving company performance, both in manufacturing and services. In traditional food businesses, the existence of social capital needs to be strengthened to get potential customers. This research aims to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/96a07732e0224c8b8ffb5bd6c71f49d1
Autor:
Ribek P.K., Atmaja N.P.C.D.
Publikováno v:
Russian Journal of Agricultural and Socio-Economic Sciences, Vol 137, Iss 5, Pp 32-43 (2023)
The development of the business world is increasingly very competitive, in achieving competitive advantage to increase purchasing decisions. This happened in one of the civets’ coffees agro-tourism businesses in Bali. The ability to manage a compan
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ad9a1f4aa8f416ba60706db46e30656
Publikováno v:
Russian Journal of Agricultural and Socio-Economic Sciences, Vol 132, Iss 12, Pp 20-25 (2022)
Increasing competition in the business world, especially in the coffee business, requires a competitive advantage to improve purchasing decisions. Due to the increasing number of competitors, customers today have more options than ever to choose high
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d4a65d6ffc6c4579a51dcfce6cff80b8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.