Zobrazeno 1 - 10
of 153
pro vyhledávání: '"Rhodes, Katherine"'
Autor:
Podnecky, Nicole L., Rhodes, Katherine A., Mima, Takehiko, Drew, Heather R., Chirakul, Sunisa, Wuthiekanun, Vanaporn, Schupp, James M., Sarovich, Derek S., Currie, Bart J., Keim, Paul, Schweizer, Herbert P.
The trimethoprim and sulfamethoxazole combination, co-trimoxazole, plays a vital role in the treatment of Burkholderia pseudomallei infections. Previous studies demonstrated that the B. pseudomallei BpeEF-OprC efflux pump confers widespread trimethop
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/626453
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/626453
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/626453
Autor:
Begolli, Kreshnik N., Bermudez, Vanessa N., Lawrence, LuEttaMae, Acevedo-Farag, Lourdes M., Valdez, Sabrina V., Santana, Evelyn, Alvarez-Vargas, Daniela, Ahn, June, Bailey, Drew, Rhodes, Katherine, Richland, Lindsey E., Bustamante, Andres S.
Publikováno v:
In Contemporary Educational Psychology September 2024 78
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Jun2024, Vol. 67 Issue 6, p1832-1849. 18p.
Autor:
Guo, Siling, Bailey, Drew H., Rhodes, Katherine, Begolli, Kreshnik Nasi, Bermudez, Vanessa N., Lawrence, LuEttaMae, Alvarez-Vargas, Daniela, Acevedo-Farag, Lourdes M., Ahn, June, Bustamante, Andres S., Richland, Lindsey E.
Publikováno v:
In Journal of Applied Developmental Psychology May-June 2024 92
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rhodes, Katherine T.
Publikováno v:
Psychology Theses.
It has been assumed that mathematics testing indicates the development of mathematics concepts, but the linguistic demands of assessment have not been evaluated, especially for children with mild intellectual disabilities. 244 children (grades 2 –
Publikováno v:
Educational Assessment; Jul-Sep2024, Vol. 29 Issue 3, p147-162, 16p
Autor:
Rhodes, Katherine
Sex-typed childhood toys are used as indicators of parent-child gender socialization. Sex-typed toys indicate gender roles and expectations parents expose their young children to. The present study's purpose is to test whether early childhood gender
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/16329