Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Reznitskaya, Alina"'
Publikováno v:
In Learning and Instruction June 2023 85
Publikováno v:
Written Communication. 40:555-585
Current approaches used in educational research and practice to evaluate the quality of written arguments often rely on structural analysis. In such assessments, credit is awarded for the presence of structural elements of an argument, such as claims
Publikováno v:
The Phi Delta Kappan, 2017 Dec 01. 99(4), 33-38.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26388290
Autor:
Anderson, Richard C., Nguyen-Jahiel, Kim, McNurlen, Brian, Archodidou, Anthi, Kim, So-young, Reznitskaya, Alina, Tillmanns, Maria, Gilbert, Laurie
Publikováno v:
Cognition and Instruction, 2001 Jan 01. 19(1), 1-46.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3233905
Autor:
REZNITSKAYA, ALINA, GLINA, MONICA
Publikováno v:
The Journal of Educational Research, 2013 Jan 01. 106(1), 49-63.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43824068
Autor:
Reznitskaya, Alina
Publikováno v:
The Reading Teacher, 2012 Apr 01. 65(7), 446-456.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41853053
Publikováno v:
The Elementary School Journal, 2007 May . 107(5), 449-472.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1086/518623
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Phi Delta Kappan. Dec2017/Jan2018, Vol. 99 Issue 4, p33-38. 6p. 4 Illustrations.
Publikováno v:
Bråten, Ivar Muis, Krista R Reznitskaya, Alina . Teachers' Epistemic Cognition in the Context of Dialogic Practice: A Question of Calibration?. Educational Psychologist. 2017, 52(4), 253-269
Educational Psychologist
Educational Psychologist
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/60446
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/60446/4/Submitted_Paper_EP_Final_May_2017.pdf
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/60446/4/Submitted_Paper_EP_Final_May_2017.pdf