Zobrazeno 1 - 10
of 182
pro vyhledávání: '"Reynolds, Lauren"'
Autor:
Fayad, Sophie L.1,2 (AUTHOR), Reynolds, Lauren M.1,2 (AUTHOR), Torquet, Nicolas1 (AUTHOR), Tolu, Stefania1 (AUTHOR), Mondoloni, Sarah1 (AUTHOR), Nguyen, Claire1 (AUTHOR), Siriphanh, Amy1 (AUTHOR), Justo, Robin1,2 (AUTHOR), Didienne, Steve1,2 (AUTHOR), Debray, Nicolas2 (AUTHOR), Viollet, Cécile2 (AUTHOR), Raynaud, Louis2 (AUTHOR), Layadi, Yasmine2 (AUTHOR), Fouquet, Coralie1 (AUTHOR), Hannesse, Bernadette1 (AUTHOR), Capaz, Ana-Marta3 (AUTHOR), Topilko, Thomas3 (AUTHOR), Renier, Nicolas3 (AUTHOR), Mourot, Alexandre1,2 (AUTHOR), Marti, Fabio1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS Biology. 10/24/2024, Vol. 22 Issue 10, p1-28. 28p.
Autor:
Setty, Shaun P., Reynolds, Lauren C., Chou, Vanessa C., Yu, Maya T., Kang, Stephen, Allen, Phillip M., Tran, Lan, Le, Jennifer
Publikováno v:
In JACC: Advances July 2024 3(7) Part 2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Reynolds, Lauren Wargelin
This study examined the effectiveness of the iPad app Mathspace on high school students’ algebra computation and skill maintenance. The participants in this study were four ninth grade students enrolled in beginning algebra at a large, urban high s
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
REYNOLDS, LAUREN
Publikováno v:
Cuban Studies, 2017 Jan 01(45), 179-196.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44782934
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Madlinger-Lewis, Laura, Reynolds, Lauren, Zarem, Cori, Crapnell, Tara, Inder, Terrie, Pineda, Roberta
Publikováno v:
In Research in Developmental Disabilities February 2014 35(2):490-497