Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Reyes, S.T."'
Autor:
Reyes, S.T., Deacon, R.M.J., Guo, S.G., Altimiras, F.J., Castillo, J.B., Wildt, B. van der, Morales, A.P., Park, J.H., Klamer, D., Rosenberg, J., Oberman, L.M., Rebowe, N., Sprouse, J., Missling, C.U., McCurdy, C.R., Cogram, P., Kaufmann, W.E., Chin, F.T.
Fragile X syndrome (FXS), a disorder of synaptic development and function, is the most prevalent genetic form of intellectual disability and autism spectrum disorder. FXS mouse models display clinically-relevant phenotypes, such as increased anxiety
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______610::b1f8d859c689292557c7268152edcc3b
https://publica.fraunhofer.de/handle/publica/270762
https://publica.fraunhofer.de/handle/publica/270762
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.