Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Reyburn, Brent"'
Autor:
Parikh, Pratik, White, Robert D., Tolia, Veeral N., Reyburn, Brent, Guillory, Charleta, Ahmad, Kaashif A.
Publikováno v:
American Journal of Perinatology; Sep2024, Vol. 41 Issue 12, p1728-1735, 8p
Autor:
Olague, Stefany, Boyle, Helen, Ahmed, Imtiaz, Buchh, Basharat, Truong, Giang Sinh T., Reyburn, Brent, DeLeon, Clarissa, Lin, Grace C., Ahmad, Kaashif A., Carr, Barbara, Singhal, Meghali, Althouse, Melissa, Castro, Raymond, Rudine, Anthony, Rider, Evelyn, Macomber-Estill, Melissa L., Doles, Bradley, Ferry, Jenelle F., Pierantoni, Hector, Sutherland, Savannah, Clark, Reese H., Blackwell, Courtney K., Smith, P. Brian, Benjamin, Daniel K., Jr., Greenberg, Rachel G.
Publikováno v:
In Contemporary Clinical Trials Communications April 2024 38
Autor:
Reyburn, Brent, Fiore, Juliann M. Di, Raffay, Thomas, Martin, Richard J., Y.S., Prakash, Jafri, Anjum, MacFarlane, Peter M.
Continuous positive airway pressure (CPAP) and supplemental oxygen have become the mainstay of neonatal respiratory support in preterm infants. Although oxygen therapy is associated with respiratory morbidities including bronchopulmonary dysplasia (B
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::94132ba92436b6803a6be40f8c1170b9
https://europepmc.org/articles/PMC4654984/
https://europepmc.org/articles/PMC4654984/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Reyburn, Brent, Di Fiore, Juliann M., Raffay, Thomas, Martin, Richard J., Prakash, Y.S., Jafri, anjum, MacFarlane, Peter M.
Publikováno v:
Neonatology (16617800); Dec2015, Vol. 109 Issue 1, p6-13, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.