Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"Rey García, Marta"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mato‐Santiso, Vanessa1 (AUTHOR) vanessa.mato@udc.es, Rey‐García, Marta2 (AUTHOR), Sanzo‐Pérez, María José3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Nonprofit Management & Leadership. Dec2023, Vol. 34 Issue 2, p433-463. 31p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Management Decision, 2018, Vol. 57, Issue 6, pp. 1415-1440.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MD-01-2017-0091
Publikováno v:
Voluntas: International Journal of Voluntary and Nonprofit Organizations, 2017 Aug 01. 28(4), 1595-1621.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44668827
Autor:
Rey García, Marta
The International Association on Public and Nonprofit Marketing (AIMPN/ IAPNM), in collaboration with the Marketing area of the School of Economics and Business of the University of A Coruña (UDC), organized the IX International Congress on Teaching
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e0978a5ee4bd2bf9640992be00c7a9b9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Salido-Andrés, Noelia1 noelia.sandres@udc.es, Rey-García, Marta1, Alvarez-González, Luis Ignacio2, Vázquez-Casielles, Rodolfo2
Publikováno v:
CIRIEC - Journal of Public, Social & Cooperative Economy / España, Revista de Economía Pública, Social y Cooperativa. 2019, Issue 95, p119-141. 23p.