Zobrazeno 1 - 10
of 68 683
pro vyhledávání: '"Rey, P"'
Drawing tests like the Rey Complex Figure Test (RCFT) are widely used to assess cognitive functions such as visuospatial skills and memory, making them valuable tools for detecting mild cognitive impairment (MCI). Despite their utility, existing pred
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.02883
Autor:
José Antonio Díaz Gómez
Publikováno v:
Laboratorio de Arte, Vol 36, Iss 36, Pp 47-74 (2024)
Este trabajo pretende profundizar en las particularidades que rodearon a los artistas que alcanzaron el puesto de Escultor de la Real Cámara o del Rey entre 1552 y 1701. El punto de partida lo supondrán los trabajos que el profesor Martín Gonzále
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fbae1aaa0476452990eec72c989c65b9
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract The Rey Auditory Verbal Learning Test (RAVLT) is a commonly used tool for evaluating verbal learning and memory in neuropsychological assessments. In recent years, we developed a Virtual Reality (VR) adaptation of the RAVLT (VR-RVLT), aiming
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/09f0598314974d8fa3cd1dfb94d98fc4
Autor:
Marta Frigeni, Marco A. Petilli, Silvia Gobbo, Valentina Di Giusto, Carla F. Zorzi, Marco Rabuffetti, Federico Spinelli, Valerio Gower, Roberta Daini, Anna Cavallini
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract The paper-and-pencil Rey–Osterrieth Complex Figure (ROCF) copy task has been extensively used to assess visuo-constructional skills in children and adults. The scoring systems utilized in clinical practice provide an integrated evaluation
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a218c1e081204bba86f426c37101c8c1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.