Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Reuvekamp M"'
Deze literatuurstudie is geschreven ter ondersteuning van de voorbereiding op een peiling naar de leeropbrengsten van het onderwijs in ‘Mens & Maatschappij’. Het doel is om in het peilingsonderzoek gebruik te kunnen maken van de kennis bekend uit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::f17882d46b2ef9fb044ce289d8692060
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/geografisch-en-historisch-besef-ontwikkelen-op-de-basisschool(39bbcabc-b3b3-4415-b0d3-747b97e51984).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/geografisch-en-historisch-besef-ontwikkelen-op-de-basisschool(39bbcabc-b3b3-4415-b0d3-747b97e51984).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
De Groot-Reuvekamp, M., Harnett, P.
Publikováno v:
Primary History, 73, 6-9
One of the key aims of the English history National Curriculum is to ensure that pupils, ‘know and understand the history of these islands as a coherent, chronological narrative’. Teaching chronology is also important in the Netherlands. In this
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::f1747b73dc5b1aa0f04f6d81b350f7eb
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/how-do-pupils-understand-historical-time(7385c0fd-8cf6-4e23-b98e-a246f7358245).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/how-do-pupils-understand-historical-time(7385c0fd-8cf6-4e23-b98e-a246f7358245).html
Autor:
de Groot-Reuvekamp, M.
Publikováno v:
Kleio, 55(1), 46-51
Hoewel kinderen vanaf een jaar of zes al blijken te beschikken over een begin van historisch tijdsbesef, start het geschiedenisonderwijs in Nederland op de meeste scholen pas in groep 5 of 6 op een leeftijd van 8 of 9 jaar. In Engeland start het gesc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::7453a29fe45ca37471f68ae30e4f2d2f
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/historisch-tijdsbesef-in-het-basisonderwijs-een-vergelijking-tussen-engeland-en-nederland(0b591358-d23c-4dd1-9068-52bc2adc5fa3).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/historisch-tijdsbesef-in-het-basisonderwijs-een-vergelijking-tussen-engeland-en-nederland(0b591358-d23c-4dd1-9068-52bc2adc5fa3).html
Autor:
de Groot-Reuvekamp, M.
Publikováno v:
Didactief, 43(8), 46-47
Hoewel jonge kinderen al blijken te beschikken over een begin van historisch tijdsbesef, start het geschiedenisonderwijs in Nederland op de meeste scholen als leerlingen 8 of 9 zijn. Kan dat ook eerder? En wat kunnen we daarin leren van Engeland waar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::285616eb979fa0ceac33e0ae166a1b32
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/geschiedenisles-in-de-onderbouw-gewoon-doen(273baffd-2b85-4c51-b9c6-b7eb4d492ac9).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/geschiedenisles-in-de-onderbouw-gewoon-doen(273baffd-2b85-4c51-b9c6-b7eb4d492ac9).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.