Zobrazeno 1 - 10
of 270
pro vyhledávání: '"Retamar P"'
Autor:
Moraes, Pablo, Peters, Christopher, Da Rosa, Any, Melgar, Vinicio, Nuñez, Franco, Retamar, Maximo, Moraes, William, Saravia, Victoria, Sodre, Hiago, Barcelona, Sebastian, Scirgalea, Anthony, Deniz, Juan, Guterres, Bruna, Kelbouscas, André, Grando, Ricardo
This document presents the design of an autonomous car developed by the UruBots team for the 2024 FIRA Autonomous Cars Race Challenge. The project involves creating an RC-car sized electric vehicle capable of navigating race tracks with in an autonom
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.08745
Autor:
Moraes, William, Deniz, Juan, Moraes, Pablo, Peters, Christopher, Sandin, Vincent, da Silva, Gabriel, Nunez, Franco, Retamar, Maximo, Saravia, Victoria, Sodre, Hiago, Barcelona, Sebastian, Scirgalea, Anthony, Guterres, Bruna, Kelbouscas, Andre, Grando, Ricardo
This paper proposes a mini autonomous car to be used by the team UruBots for the 2024 FIRA Autonomous Cars Race Challenge. The vehicle is proposed focusing on a low cost and light weight setup. Powered by a Raspberry PI4 and with a total weight of 1.
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.08741
Autor:
J. B. L. C. Dumalag, K. L. S. Mariano, N. R. Cadiz, A. E. Retamar, J. C. Aceron, M. M. Felicen, M. C. Gelido
Publikováno v:
The International Archives of the Photogrammetry, Remote Sensing and Spatial Information Sciences, Vol XLVIII-4-W8-2023, Pp 203-210 (2024)
The Philippines’ Advanced Science and Technology Institute under the Department of Science and Technology (DOST-ASTI) has developed an AI-based and near real-time flood extent mapping service that utilizes C-Band Sentinel-1 SAR images. However, thi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/24135ac019fa4599ac08f87d8aac78cb
Publikováno v:
Tejuelo: Didáctica de la Lengua y la Literatura, Vol 38, Pp 201-230 (2023)
Resumen: En el presente artículo, exponemos los resultados obtenidos de un estudio sobre las emociones que han experimentado los futuros docentes durante el proceso de aprendizaje del inglés como lengua extranjera y, más concretamente, en el desar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bdae36ffe4c34cf49fa6a1d4f5c4c3b0
Publikováno v:
Languages, Vol 9, Iss 7, p 230 (2024)
In Spain, the learning of foreign languages has become one of the most interesting educational challenges in recent decades. Regulatory changes have been proposed to align with the Council of Europe’s language policy, which aims to promote plurilin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/53c58a9521474d56b328fc2fa6fa17e3
Publikováno v:
Profile Issues in Teachers' Professional Development, Vol 25, Iss 2, Pp 185-199 (2023)
This paper reports an exploratory, descriptive study on the emotions of content and language-integrated learning preservice teachers. The study, carried out in a Spanish university, aimed at analysing the internship experience of 19 preservice teache
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/571d5e8f96ee4c99aaa02388db258bb7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
This paper aims to examine students’ conceptions of Geography and History as school disciplines at different educational stages. The sample, composed by a total of 73 participants from Primary School (n = 26), Secondary School (n = 29) and Higher E
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36cf17a040414d63ba35a6f3cd252d84