Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Retail image"'
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractGender roles have evolved with time; however, males often demonstrate aggressive and risk-prone behaviours. Both genders show different attitudes towards objects and situations due to hormonal differences. Nevertheless, such a relationship is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6433e260ed414c33832a6e11cee34609
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dickinson, Roger A.1, Page, Albert L.2
Publikováno v:
Journal of Retailing. Spring75, Vol. 51 Issue 1, p81. 5p.
Autor:
Spielmann, Nathalie, Babin, Barry J.
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2011, Vol. 25, Issue 7, pp. 467-474.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/08876041111173543
Autor:
Silva Júnior, Carlos Henrique Peloso
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFJF
Universidade Federal de Juiz de Fora (UFJF)
instacron:UFJF
Universidade Federal de Juiz de Fora (UFJF)
instacron:UFJF
A pesquisa aborda o tema do imaginário urbano e das passagens em rede do centro de Juiz de Fora (Brasil), mais especificamente, as imagens das passagens em rede produzidas por seus comerciantes na contemporaneidade. Entende-se por “passagens em re
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2b0b99e7fc0ac114c8553129d5e41c04
https://doi.org/10.34019/ufjf/di/2021/00182
https://doi.org/10.34019/ufjf/di/2021/00182
Autor:
Hart, Cathryn A.
Consumers perceptions of retail stores, the assortment of products and the locations in which they are situated, all influence consumers decisions about where, when and how to shop. In the highly competitive arena of retailing, this knowledge greatly
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.697676
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tino Bech-Larsen, Lars Esbjerg
Publikováno v:
Bech-Larsen, T & Esbjerg, L 2006, ' The garden of the self-service store : A study of customer perceptions of the fruit and vegetable department's influence on store image ', Journal of Food Products Marketing, vol. 12, no. 3, pp. 87-102 . https://doi.org/10.1300/J038v12n03_07
As a result of the increased competition between self-service chains, retail managers to an increasing degree try to strengthen store identity and customer loyalty. Based on a broad range of consumer choice and environmental psychology theories, this
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.