Zobrazeno 1 - 10
of 5 462
pro vyhledávání: '"Retail Mix"'
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractGender roles have evolved with time; however, males often demonstrate aggressive and risk-prone behaviours. Both genders show different attitudes towards objects and situations due to hormonal differences. Nevertheless, such a relationship is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6433e260ed414c33832a6e11cee34609
Autor:
Dzogbenuku, Robert1, Keelson, Solomon2, Amoako, George Kofi3,4, Gabrah, Antoinette Yaa Benewaa5 antoinette.gabrah@acity.edu.gh
Publikováno v:
Cogent Business & Management. 2024, Vol. 11 Issue 1, p1-19. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Humanities & Social Sciences Communications, Vol 11, Iss 1, Pp 1-14 (2024)
Abstract COVID-19 has transformed customer behavior, notably in FMCG retailers. Although online stores grow, retail mix instruments remain essential for traditional shops, as these affect customer value perceptions and engagement. While previous stud
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/13cad6a9f02c45b3b8e473c736a0ace1
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2021, Vol. 14, Issue 1, pp. 236-249.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-07-2020-0224
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brown, Jennifer Ann, Ferdinands, Alexa R., Prowse, Rachel, Reynard, Darcy, Raine, Kim D., Nykiforuk, Candace I.J.
Publikováno v:
In SSM - Population Health June 2021 14
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services May 2021 60
Autor:
Jebarajakirthy, Charles, Das, Manish, Maggioni, Isabella, Sands, Sean, Dharmesti, Maria, Ferraro, Carla
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services January 2021 58
Publikováno v:
Journal of International Business, Economics and Entrepreneurship, Vol 3, Iss 1, Pp 30-36 (2018)
Retailing represents one of the commercial activities contributing to the non-aeronautical source of revenue to most airport operators. In this research, Kuala Lumpur International Airport 2 or better known as KLIA2 represents the focus of the study.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4ce190e218a842f795b166877386013a