Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Resta, Simonetta"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Medici, Fabrizio1 (AUTHOR) fabrizio.medici@unimi.it, Resta, Simonetta1 (AUTHOR), Andolina, Stefano1 (AUTHOR), Benaglia, Maurizio1 (AUTHOR) fabrizio.medici@unimi.it
Publikováno v:
Catalysts (2073-4344). Jun2023, Vol. 13 Issue 6, p944. 20p.
Publikováno v:
European Journal of Organic Chemistry; 8/26/2024, Vol. 27 Issue 32, p1-5, 5p
Autor:
Medici, Fabrizio1 (AUTHOR), Resta, Simonetta1 (AUTHOR), Presenti, Piero1 (AUTHOR), Caruso, Lucia1 (AUTHOR), Puglisi, Alessandra1 (AUTHOR), Raimondi, Laura1 (AUTHOR), Rossi, Sergio1 (AUTHOR), Benaglia, Maurizio1 (AUTHOR) maurizio.benaglia@unimi.it
Publikováno v:
European Journal of Organic Chemistry. 8/26/2021, Vol. 2021 Issue 32, p4521-4524. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Medici, Fabrizio1 (AUTHOR), Resta, Simonetta1 (AUTHOR), Presenti, Piero1 (AUTHOR), Caruso, Lucia1 (AUTHOR), Puglisi, Alessandra1 (AUTHOR), Raimondi, Laura1 (AUTHOR), Rossi, Sergio1 (AUTHOR), Benaglia, Maurizio1 (AUTHOR) maurizio.benaglia@unimi.it
Publikováno v:
European Journal of Organic Chemistry. 8/26/2021, Vol. 2021 Issue 32, p4519-4519. 1p.
Autor:
Cinganotto, Letizia, Resta, Simonetta
Publikováno v:
Je-LKS : Journal of e-Learning and Knowledge Society, Vol 3, Iss 3 (2012)
The paper deals with a case study: “Ecoenglish: English e-learning course for the students of the Faculty of Economics”, an e-learning course of English within the experimental project carried out by “La Sapienza University”, aimed at introdu