Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Responsive environment"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anker, Peder1 pja7@nyu.edu
Publikováno v:
Environmental History. Oct2020, Vol. 25 Issue 4, p793-895. 103p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maryam Gharavi Alkhansari
Publikováno v:
Journal of Architecture and Urbanism, Vol 39, Iss 4 (2015)
The traditional Persian house is a representative of the culture, way of life, and beliefs of the Persian people during the golden era of Persian civilization in 17th to early 20th centuries. The goal of this paper is to analyze the responsive featur
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e50cead2c734573852406875fdd8e0b
Publikováno v:
Journal of Systemics, Cybernetics and Informatics, Vol 3, Iss 3, Pp 79-84 (2005)
Organizational learning and ability continuously create new knowledge are important factors in achieving sustainable com-petitive advantage. It is important that the environment for learning and knowledge creation is analyzed in order to direct devel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6525b69167c0400ea492fa8d799f2531
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Van Wyk, Emilie Rosa
Summaries in Afrikaans and English
Text in Afrikaans
Vanaf geboorte is die ouers en die omgewing wat hulle vir die kind skep van die uiterste belang. Ouers behoort 'n ruimte te skep waar die kind intellektueel gestimuleer kan word, begeleid
Text in Afrikaans
Vanaf geboorte is die ouers en die omgewing wat hulle vir die kind skep van die uiterste belang. Ouers behoort 'n ruimte te skep waar die kind intellektueel gestimuleer kan word, begeleid
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/17778
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.