Zobrazeno 1 - 10
of 666
pro vyhledávání: '"Resource room"'
Autor:
Ercan OPENGIN, Hasan GURGUR
Publikováno v:
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi, Vol 9, Iss 27, Pp 346-373 (2021)
The present research aims to determine the problems encountered during the integration of a resource room for gifted students in a primary school system and examining the measures developed for dealing with these problems. Structured as an action res
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de02b70c64634b5a9d6f7dc3b91b22c9
Publikováno v:
千葉大学教育学部研究紀要 = Bulletin of the Faculty of Education, Chiba University. 71:259-267
[要約] 本研究では,千葉県で肢体不自由の通級による指導を進める通級担当者に対する調査を行い,通級による指導を受けている児童生徒の小学校から中学校への移行支援に関する課題
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
東京学芸大学紀要. 総合教育科学系 = Bulletin of Tokyo Gakugei University. Division of comprehensive educational science. 74:314-326
Publikováno v:
東京学芸大学紀要. 総合教育科学系 = Bulletin of Tokyo Gakugei University. Division of comprehensive educational science. 74:212-224
Autor:
Hiroko, Furuta, Yumena, Kiyama
Publikováno v:
熊本大学教育学部紀要. 71:93-101
Autor:
Klingner, Janette K., Vaughn, Sharon
Publikováno v:
Learning Disability Quarterly, 2002 Jan 01. 25(1), 19-31.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1511188
Autor:
Iwamoto, Lisa, Scott, Craig
Publikováno v:
Journal of Architectural Education (1984-), 2001 Feb 01. 54(3), 185-190.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1425585
Autor:
Le Mare, Lucy, de la Ronde, Marie
Publikováno v:
Learning Disability Quarterly, 2000 Jan 01. 23(1), 52-62.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1511099