Zobrazeno 1 - 10
of 138
pro vyhledávání: '"Resident as Teacher"'
Autor:
Anita Vijay Kusnoor, Rajeev Balchandani, Malford Tyson Pillow, Stephanie Sherman, Nadia Ismail
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-4 (2022)
Abstract Background Composing the History of Present Illness (HPI), a key component of medical communication, requires critical thinking. Small group learning strategies have demonstrated superior effectiveness at developing critical thinking skills.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f97649ebdb545cab96ad2143e92b459
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Medical Education Online, Vol 27, Iss 1 (2022)
Introduction Each clinical learning environment (CLE) requires learners to navigate a different set of complex interactions to engage in safe patient care while learning from real patients. Orientation forms the foundation for learning, yet CLE model
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36072a71fb8f4d8a8f168ba9f273f65b
Autor:
Caroline R. Paul, Adam D. Wolfe, Marina Catallozzi, Thanakorn Jirasevijinda, Eric Kutscher, Brian Lurie
Publikováno v:
MedEdPORTAL, Vol 17 (2021)
Introduction Health disparities for the lesbian, gay, bisexual, transgender, queer, intersex, asexual, all other genders, sexes, and sexualities (LGBTQIA+) population are striking. Yet, deliberate efforts to integrate sexual orientation and gender id
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c499b38c5ff4de9b7275e614f8d0c91
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ariel Frey-Vogel
Publikováno v:
MedEdPORTAL, Vol 16 (2020)
Introduction Senior resident-led morning report (MR) occurs in many residency programs, but residents rarely receive training on how to facilitate MR or feedback on their facilitation. I created and implemented a required 2-week resident-as-teacher c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79e9594d25f746e2990d3c136984c6da
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 8, Pp 299-306 (2017)
Morhaf Al Achkar,1 Mathew Hanauer,1 Elizabeth H Morrison,2 M Kelly Davies,1 Robert C Oh3 1Department of Family Medicine-Indiana University, Indianapolis, IN, USA; 2Health Sciences, University of California, Riverside School of Medicine, Riverside, CA
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/44490aff8f98469396911dc74a63b28f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.