Zobrazeno 1 - 10
of 495
pro vyhledávání: '"Residency evaluation"'
Autor:
Partha Biswas, Parikshit Madhav Gogate, Quresh Badr Maskati, Sundaram Natarajan, Lalit Verma, Payal K Bansal
Publikováno v:
Indian Journal of Ophthalmology, Vol 66, Iss 6, Pp 785-792 (2018)
Purpose: To gauge the differences in ophthalmology residency training, academic, clinical and surgical, in the last three decades of the 20th century and the first decade of the 21st century. Methods: A survey was conducted by the Academic and Resear
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fce972035cc34b2f8d919478b64fbd3c
Autor:
Parikshit Gogate, Partha Biswas, Sundaram Natarajan, Dandapani Ramamurthy, Debashish Bhattacharya, Karl Golnik, Barun Kumar Nayak
Publikováno v:
Indian Journal of Ophthalmology, Vol 65, Iss 6, Pp 452-460 (2017)
Background: Residency training is the basis of good clinical and surgical practice. Purpose: The aim is to know the demographics, training experience, and perception of young ophthalmologists to improve the present residency programs in India. Settin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6371767fcf75494ea78b1d8f8f7d5ba2
Autor:
Parikshit Madhav Gogate, Partha Biswas, Sundaram Natarajan, Barun Kumar Nayak, Santhan Gopal, Yogesh Shah, Samar K Basak
Publikováno v:
Indian Journal of Ophthalmology, Vol 65, Iss 1, Pp 12-18 (2017)
Purpose: To know the perception of young ophthalmologists about their dissertation and academics during residency training in order to improve the research output during present residency programs in India. Methods: A survey was conducted by Academic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5552c8e9c2724c59a2ee63533c647ca8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Major, Nili1 nili.major@yale.edu, Peacock, Georgina2, Ruben, Wendy3, Thomas, Jana3, Weitzman, Carol1 carol.weitzman@yale.edu
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. May2013, Vol. 43 Issue 5, p1171-1177. 7p. 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kathryn Hynes, Mia Remington
Publikováno v:
Paediatrics & Child Health
Primary Subject area Medical Education Background In 2020, medical students experienced a sudden change in their learning context due to the COVID-19 pandemic. University policies and public health recommendations removed medical students from their