Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Researcher community"'
Publikováno v:
Studies in Graduate and Postdoctoral Education, 2018, Vol. 9, Issue 2, pp. 274-295.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SGPE-D-18-00003
Publikováno v:
Horbach, S P J M, Sørensen, M P, Allum, N & Reid, A-K 2023, ' Disentangling the local context—imagined communities and researchers’ sense of belonging ', Science and Public Policy . https://doi.org/10.1093/scipol/scad017
It is generally agreed that researchers’ ‘local context’ matters to the successful implementation of research integrity policies. However, it often remains unclear what the relevant local context is. Is it the institutions and immediate working
Publikováno v:
日本体育大学大学院教育学研究科紀要. 3(2):255-264
本稿の目的は,学術研究を進める研究者・科学者に求められる研究の信頼性について,信頼性を揺らがせる不正と,それを防ぐ方策や一人ひとりの研究者・科学者の研究倫理を明らかに
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cornér, S, Pyhältö, K, Peltonen, J & Bengtsen, S S 2018, ' Similar or different? researcher community and supervisory support experiences among Danish and Finnish social sciences and humanities PhD students ', Studies in Graduate and Postdoctoral Education, vol. 9, no. 2, pp. 274-295 . https://doi.org/10.1108/SGPE-D-18-00003
Previous research has identified researcher community and supervisory support as key determinants of the doctoral journey contributing to students’ persistence and robustness. However, we still know little about cross-cultural variation in the rese
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ab9aab6a8e129056d649c9f777654dab
https://pure.au.dk/portal/da/publications/similar-or-different(0701ef22-be80-444d-bdb6-e3de49d89996).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/similar-or-different(0701ef22-be80-444d-bdb6-e3de49d89996).html
Publikováno v:
Journal of applied gerontology : the official journal of the Southern Gerontological Society. 38(8)
This case study explored how a researcher–community partnership contributed to program adaptations when implementing person-centered group-based health promotion services to older people who have migrated to Sweden. The study was conducted over 3 y
Autor:
Pyhältö, K. (Kirsi), Peltonen, J. (Jouni), Rautio, P. (Pauliina), Haverinen, K. (Kaisa), Laatikainen, M. (Maija), Vekkaila, J. (Jenna)
This report is part of the research-based development of doctoral training in the UniOGS graduate school, at the University of Oulu. It aims to contribute research-based evidence pertaining to the development of doctoral education in the UniOGS gradu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::e57933db7e2d3a284b920220ba5df0a0
http://urn.fi/urn:isbn:9789526210841
http://urn.fi/urn:isbn:9789526210841
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
VertigO.
Les expériences des étudiants, jeunes chercheurs et professionnels formés en approches écosystémiques de la santé (AÉS) offrent des perspectives nouvelles sur le défi de changer le monde dans lequel nous évoluons. Guidées par les piliers qu