Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Research trainees"'
Autor:
Christine E. Cassidy, Hwayeon Danielle Shin, Emily Ramage, Aislinn Conway, Kelly Mrklas, Celia Laur, Amy Beck, Melissa Demery Varin, Sandy Steinwender, Tram Nguyen, Jodi Langley, Rachel Dorey, Lauren Donnelly, Ilja Ormel
Publikováno v:
Health Research Policy and Systems, Vol 19, Iss 1, Pp 1-50 (2021)
Abstract Background There are increasing expectations for researchers and knowledge users in the health system to use a research partnership approach, such as integrated knowledge translation, to increase the relevance and use of research findings in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/14734c789e9046618823fdae4a945a9a
Autor:
Lauren Donnelly, Sandy Steinwender, Melissa Demery Varin, Christine Cassidy, Amy J. Beck, Tram Nguyen, Hwayeon Danielle Shin, Celia Laur, Rachel Dorey, Ilja Ormel, Emily Ramage, Jodi Langley, Aislinn Conway, Kelly Mrklas
Publikováno v:
Health Research Policy and Systems
Health Research Policy and Systems, Vol 19, Iss 1, Pp 1-50 (2021)
Health Research Policy and Systems, Vol 19, Iss 1, Pp 1-50 (2021)
Background There are increasing expectations for researchers and knowledge users in the health system to use a research partnership approach, such as integrated knowledge translation, to increase the relevance and use of research findings in health p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lisa Garland Baird, Maxime Sasseville, Moira Stewart, Kasra Hassani, Anna Garnett, Marie-Eve Poitras, Sue Bookey-Bassett, Grace Kyoon-Achan, Ali Ben Charif, Zack Marshall, Anum Irfan Khan, Emilie Dionne, Melissa Pirrie, Rebecca Ganann, Kathryn Nicholson
Publikováno v:
Primary Health Care Research & Development
Aim: To describe activities and outcomes of a cross-team capacity building strategy that took place over a five-year funding period within the broader context of 12 community-based primary health care (CBPHC) teams. Background: In 2013, the Canadian
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.