Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Research skills development"'
Autor:
Gulshan Tajuria, David Dobel-Ober, Eleanor Bradley, Claire Charnley, Ruth Lambley-Burke, Christian Mallen, Kate Honeyford, Tom Kingstone
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract Objectives To evaluate the impact a novel education programme - to improve research engagement, awareness, understanding and confidence - had on a diverse health and social care workforce. Barriers and facilitators to engagement were explore
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/80f3b87cf64846cba826c78b93fc3096
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 11, p 1245 (2024)
A well-prepared public health workforce is essential for reducing disease burdens and improving population health, necessitating an education that addresses global and complex challenges. This paper explores the integration of the Relational Employab
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a27be91b96b64e0a8adab1e395c221ec
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Joanne Hart, Jonathan Hakim, Rajneesh Kaur, Richmond Jeremy, Genevieve Coorey, Eszter Kalman, Rebekah Jenkin, David Bowen
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-12 (2022)
Abstract Background Medical degree programs use scholarly activities to support development of basic research skills, critical evaluation of medical information and promotion of medical research. The University of Sydney Doctor of Medicine Program in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e483e41af23496fbe3957fbbc5248ba
Publikováno v:
Nidhomul Haq, Vol 5, Iss 2 (2020)
This study reviewed some publications on the benefits of implementing the Research Skills Development (RSD)Framework as evidence for academicians and students at the higher education level in carrying out assignments involving research-based learning
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a83542f7a6f4a80b518042bb7054b8c
Autor:
Oskar Hutagaluh, Sardjana Orba Manullang, Muliyadi Hamid, Abdul Samad Arief, Dayan Abdurrahman
Publikováno v:
Nidhomul Haq, Vol 5, Iss 3 (2020)
This qualitative research aimed to review the usefulness of Research Skills Development framework (RSD) among higher education students in Indonesia. The RSD concept has contributed to research-based learning models among students in Australia, both
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9d822668996745a090914171f0bf7a28
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.