Zobrazeno 1 - 10
of 309
pro vyhledávání: '"Resciniti, A."'
Publikováno v:
Spanish Journal of Marketing -ESIC, 2023, Vol. 28, Issue 3, pp. 356-380.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SJME-07-2022-0153
Publikováno v:
Spanish Journal of Marketing-ESIC, Vol 28, Iss 3, Pp 356-380 (2024)
Purpose – This paper aims to review the existing literature about consumers’ evaluation of products in virtual reality (VR), provide an accurate overview of this field, systematise the knowledge developed so far, identify the research gaps and pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ccc23adbefed489ba320c854dffab38c
Publikováno v:
In The International Journal of Management Education November 2024 22(3)
Publikováno v:
In Journal of Destination Marketing & Management March 2025 35
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing, 2021, Vol. 37, Issue 7, pp. 1432-1448.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBIM-02-2020-0121
Autor:
Cooke, Zoe M.1 (AUTHOR), Resciniti, Stephanie M.1 (AUTHOR), Wright, Bradley J.2 (AUTHOR), Hale, Matthew W.2 (AUTHOR), Yao, Chu K.3 (AUTHOR), Tuck, Caroline J.1,4 (AUTHOR), Biesiekierski, Jessica R.1,5 (AUTHOR) jessica.biesiekierski@monash.edu
Publikováno v:
Neurogastroenterology & Motility. Dec2023, Vol. 35 Issue 12, p1-10. 10p.
Publikováno v:
British Food Journal, 2021, Vol. 124, Issue 2, pp. 430-461.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BFJ-04-2021-0400
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.