Zobrazeno 1 - 10
of 1 697
pro vyhledávání: '"Repurchase Decision"'
Publikováno v:
Agro Ekonomi, Vol 34, Iss 2, Pp 133-147 (2023)
In the past few years, the number of e-commerce businesses in Indonesia is increasing including those that offer vegetables and fruits. Due to COVID-19 outbreak, transactions through e-commerce sites had also increased. During the outbreak, customers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0ca1c0eb03f94de19945a3ecd7716e88
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Inoni, Oghenenyerhovwo Rita
Publikováno v:
Izvestiya. Journal of Varna University of Economics. 65(3):309-329
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=999444
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Farah Humayra
Publikováno v:
International Journal of Scientific and Management Research. :73-84
This study aims to examine the Service Quality (Servqual) and Price Conformity effect on Repurchase Decision with Customer Satisfaction as an intervening variable for users of goods delivery services. The population in this study are users of deliver
Publikováno v:
Russian Journal of Agricultural and Socio-Economic Sciences, Vol 92, Iss 8, Pp 19-32 (2019)
International Data Corporation (IDC) stated that the market share of smart phones in Indonesia is very large with Samsung in the top rank. More and more smartphone brands in the Indonesian market causing smartphone companies to always improve the qua
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b83b39eca78450ea86a007a02a60caa
Publikováno v:
Ekuitas: Jurnal Ekonomi dan Keuangan, Vol 5, Iss 2 (2021)
ABSTRAK OTA dan konsumsi masyarakat atas transaksi layanan online di Indonesia terus tumbuh. Pemasaran online paling banyak dilakukan oleh perusahaan perjalanan online untuk menarik pelanggan dan meningkatkan loyalitas pelanggan yang diantisipasi.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/349d8916e94c41ad88ff0e5cffafd156
Publikováno v:
Journal of Digital Convergence. Sep2017, Vol. 15 Issue 9, p137-146. 10p.
Autor:
Jiaming Fang1 jmfang@uestc.edu.cn, Chao Wen2 cwen@eiu.edu, George, Benjamin3 Benjamin.George@unt.edu, Prybutok, Victor R.3 Victor.Prybutok@unt.edu
Publikováno v:
Journal of Electronic Commerce Research. 2016, Vol. 17 Issue 2, p116-131. 16p. 1 Diagram, 3 Charts.
Autor:
Cressy, Robert C.
Publikováno v:
The Economic Journal, 1983 Dec 01. 93(372), 847-861.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2232750