Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Repeated assessments"'
Autor:
Ralf K. W. Schulze, Lea K. M. Linnerth
Publikováno v:
BMC Medical Imaging, Vol 22, Iss 1, Pp 1-10 (2022)
Abstract Background The purpose of the retrospective study was to analyze the reliability and repeatability of specific landmark-positions used in cephalometry to determine the major sources of absolute landmark position differences for repeated, tim
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/30ea39f510694c86ad98f0c05a015746
Autor:
María Campos-Magdaleno, David Facal, Cristina Lojo-Seoane, Arturo X. Pereiro, Onésimo Juncos-Rabadán
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 8 (2017)
Objectives: To identify learning effects and meaningful changes in amnestic mild cognitive impairment (aMCI) at a follow-up assessment.Method: The Spanish version of the California Verbal Learning Test (CVLT) was administered to a sample of 274 adult
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/30b6fe55d99e423e9633029e808bef02
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cristina Lojo-Seoane, David Facal, María Campos-Magdaleno, Arturo X. Pereiro, Onésimo Juncos-Rabadán
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 8 (2017)
Minerva. Repositorio Institucional de la Universidad de Santiago de Compostela
instname
Frontiers in Psychology
Minerva. Repositorio Institucional de la Universidad de Santiago de Compostela
instname
Frontiers in Psychology
Objectives: To identify learning effects and meaningful changes in amnestic mild cognitive impairment (aMCI) at a follow-up assessment. Method: The Spanish version of the California Verbal Learning Test (CVLT) was administered to a sample of 274 adul
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.