Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Repeat Visits"'
Publikováno v:
International Journal for Equity in Health, Vol 21, Iss 1, Pp 1-13 (2022)
Abstract Background A growing body of research demonstrates that economic conditions and racial and ethnic disparities result in excessive overuse of emergency departments (EDs) by a small group of socioeconomically marginalized residents. Knowledge
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fbbc118d3c614ca5a19bda824223855d
Publikováno v:
Jurnal Administrasi Bisnis, Vol 6, Iss 2, Pp 72-79 (2018)
Tourism in Indonesia has been growing rapidly. Ketep Pass is one of the natural attractions in Magelang, Regency Central Java in which the number of visits during 2011 to 2015 hasbeen fluctuating. So that the goverment expect to increase visits to at
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/47c4a630a7b743228008085d90e22769
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Research In Business and Social Science, Vol 9, Iss 5, Pp 333-340 (2020)
This study evaluated the influence of service tangibility on repeat visits in two-five star rated Hotels in Nairobi County. The significance of service quality cannot be overemphasized it is generally accepted that the interplay of service quality, c
Autor:
Kozak, Metin
Publikováno v:
Tourism Review, 2006, Vol. 61, Issue 1, pp. 21-25.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/eb058467
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Metin KOZAK
Publikováno v:
Yönetim ve Ekonomi, Vol 14, Iss 1, Pp 137-151 (2007)
Consumer complaints are an important factor for service providers; effective handling of consumer complaints can be a key to acquiring loyal customers. However, despite the abundance of studies on customer complaints regarding goods and service produ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/983e0ab1b3794738a8b0e4cd76a61eaf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pediatría (Asunción), Volume: 46, Issue: 1, Pages: 33-37, Published: APR 2019
RESUMEN Introducción: Conocer las características de las reconsultas en un servicio de urgencia, permite realizar intervenciones para mejorar la calidad de la atención. La reconsulta dentro de las 24 hs puede implicar un error en la apreciación d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1331::c1ed009db1dd3e698e5417423511c269
http://scielo.iics.una.py/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1683-98032019000100033&lng=en&tlng=en
http://scielo.iics.una.py/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1683-98032019000100033&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.