Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Renz, Anna"'
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 36, Iss 1, p Doc5 (2019)
Background: Entrustable Professional Activities (EPAs) have emerged as a new approach to operationalise the workplace performance expectations for the transition from under- to postgraduate medical training. However, the transferability of such EPAs
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/58fbf6877f06413e8acab64b0573a161
Autor:
Schmitt, Erica A., Guidat, Margot, Nusshör, Max, Renz, Anna-Lena, Möller, Kristof, Flieg, Marco, Lörch, Daniel, Kölbach, Moritz, May, Matthias M.
Publikováno v:
In Cell Reports Physical Science 18 October 2023 4(10)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
BURNETT, SUSAN, RENZ, ANNA, WIIG, SIRI, FERNANDES, ALEXANDRA, WEGGELAAR, ANNE MARIE, CALLTORP, JOHAN, ANDERSON, JANET E., ROBERT, GLENN, VINCENT, CHARLES, FULOP, NAOMI
Publikováno v:
International Journal for Quality in Health Care, 2013 Feb 01. 25(1), 1-7.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45127831
Autor:
Renz, Anna Katherine
Typescript, etc.
Digitized by Kansas State University Libraries
Digitized by Kansas State University Libraries
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2097/17103
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Gemeinsame Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA) und des Arbeitskreises zur Weiterentwicklung der Lehre in der Zahnmedizin (AKWLZ); 20170920-20170923; Münster; DOC048 /20171124/
Background and Question: Twelve Core “Entrustable Professional Activities” EPAs were recently defined at the Charité - Universitätsmedizin Berlin, Germany, i.e. tasks every graduating medical students should be able to perform under distant sup
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9bb53f6b20cf92bd93848d09377c6e7d
http://www.egms.de/en/meetings/gma2017/17gma048.shtml
http://www.egms.de/en/meetings/gma2017/17gma048.shtml
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Gemeinsame Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA) und des Arbeitskreises zur Weiterentwicklung der Lehre in der Zahnmedizin (AKWLZ); 20150930-20151003; Leipzig; DOCV423 /20150831/
Fragestellung/Einleitung: Im Rahmen eines fakultätsweiten Prozesses wurde 2010 ein kompetenzbasiertes Curriculum für das Medizinstudium an der Charité - Universitätsmedizin Berlin eingeführt. Das Ziel dieser Studie ist, ein Set an „Entrustable
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a44d0bcffd5d8955cc9f7f08007b34cb
http://www.egms.de/en/meetings/gma2015/15gma085.shtml
http://www.egms.de/en/meetings/gma2015/15gma085.shtml
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.