Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Rene Kirsten"'
Publikováno v:
In Biological Psychology December 2014 103:297-304
Publikováno v:
atp magazin. 62:50-57
Das Thema „Robot Learning“ erfährt in der akademischen Welt zurzeit große Aufmerksamkeit, insbesondere die Anwendungvon Reinforcement Learning in der Robotik. Aus industrieller Sicht versprechen die rasanten Fortschritte im Bereich Robot Learni
Autor:
Rene Kirsten, Thomas Hansen, Thomas Neugebauer, Monique Dungen, Oscar D. Ramos-Cantor, Nima Enayati, Markus Aleksy, Torsten Musiol, Fan Dai
Publikováno v:
2021 26th IEEE International Conference on Emerging Technologies and Factory Automation (ETFA ).
Autor:
Rene, Kirsten M.
Thesis advisor: Mary E. Walsh
Poverty has many deleterious effects on child development, including negative impacts on social-emotional health, a developmental domain schools refer to as non-cognitive skills (Dearing, 2008). Unfortunately, child
Poverty has many deleterious effects on child development, including negative impacts on social-emotional health, a developmental domain schools refer to as non-cognitive skills (Dearing, 2008). Unfortunately, child
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2345/bc-ir:108778
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Steiner, Naomi J., Sheldrick, R. Chris, Frenette, Elizabeth C., Rene, Kirsten M., Perrin, Ellen C.
Publikováno v:
Journal of Applied School Psychology; Jul-Sep2014, Vol. 30 Issue 3, p209-222, 14p