Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Renati R"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cefai, C, Matsopoulos, A, Bartolo, P, Galea, K, Gavogiannaki, M, Zanetti, MA, Renati, R, Cavioni, V, Ivanec, TP, Šarić, M, Kimber, B, Eriksson, C, Simoes, C, Lebre, P.
About twenty percent of school children experience social, emotional and behaviour problems during the course of any given year and may need the use of mental health services. The number may rise to up to fifty percent amongst children coming from so
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d136b0b6bd67639803be0ca544308a82
https://www.bib.irb.hr/705590
https://www.bib.irb.hr/705590
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Identità, apprendimento e comunità virtuali. Strumenti e attività on line, edited by Ottavia Albanese, M. Beatrice Ligorio, Maria Assunta Zanetti, pp. 105–123. Roma-Milano: Franco Angeli Edizioni, 2012
info:cnr-pdr/source/autori:Valeria Cavioni, Paola Cutugno, Lucia Marconi, Roberta Renati, Maria Assunta Zanetti/titolo:Essere e apparire: le identità digitali costruite in rete./titolo_volume:Identità, apprendimento e comunità virtuali. Strumenti e attività on line/curatori_volume:Ottavia Albanese, M. Beatrice Ligorio, Maria Assunta Zanetti/editore: /anno:2012
info:cnr-pdr/source/autori:Valeria Cavioni, Paola Cutugno, Lucia Marconi, Roberta Renati, Maria Assunta Zanetti/titolo:Essere e apparire: le identità digitali costruite in rete./titolo_volume:Identità, apprendimento e comunità virtuali. Strumenti e attività on line/curatori_volume:Ottavia Albanese, M. Beatrice Ligorio, Maria Assunta Zanetti/editore: /anno:2012
Identità, apprendimento e comunità sono parole chiavi attraverso cui è possibile capire la portata innovativa che i nuovi ambienti di comunicazione on line stanno apportando alla vita sociale, culturale e privata di coloro che entrano in rete. In
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8af00b84f6f8f6b5dd7e6f56277a789e
http://www.cnr.it/prodotto/i/264766
http://www.cnr.it/prodotto/i/264766
Publikováno v:
International Journal of Emotional Education, Vol 3, Iss 1, Pp 48-69 (2011)
Effective management of emotions has strong implications in the development of adaptive behaviours during childhood and adolescence. The purpose of this study was to examine the use of a new method of emotion regulation named the ‘aRRabbiadiaro’
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::03720ef7d618063e552349fb595c7bb0