Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Ren, Zeqin"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Xing, Liwei, Ren, Zeqin, Yue, Xianwu, Chen, Hongxi, Xia, Chunlin, Liu, Fan, Dong, Qinzuo, Wu, Kenan, Zhao, Rong
Publikováno v:
Medicine
Background: Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) is the most common behavioral disorder in childhood. Acupuncture treatment of ADHD has formed a relatively systematic theoretical and clinical treatment system which achieved satisfactory re
Autor:
Jin, Ying, Zhou, Jie, Xu, Fangfang, Ren, Zeqin, Hu, Jun, Zhang, Cong, Ge, Kaiwen, Liu, Lanying
Supplemental material, sj-pdf-1-aim-10.1177_09645284211020766 for Electroacupuncture alleviates the transition from acute to chronic pain through the p38 MAPK/TNF-α signalling pathway in the spinal dorsal horn by Ying Jin, Jie Zhou, Fangfang Xu, Zeq
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::67300f47a69f5125dc771ae41e813e2b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.