Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Ren, Shu Xia"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Thermochimica Acta 20 November 2013 572:101-106
Autor:
He, Cai-Li, Meng, Zi-Qi, Ren, Shu-Xia, Li, Jian, Wang, Ye, Wu, Hao, Bu, Hui, Zhang, Yu, Hao, Wei-Zhong, Chen, Shu-Lin, Yan, Rong-Rong, Liu, Huan, Zhu, Yu-Fang, Zhao, Jin-Jin
Publikováno v:
Rare Metals; May2023, Vol. 42 Issue 5, p1624-1634, 11p
Autor:
Zhang, Ying-Ying, Ren, Shu-Xia1, Ren, Ning2 ningren9@163.com, Zhang, Jian-Jun jjzhang6@126.com, Geng, Li-Na3, Wang, Shu-Ping3, Shi, Shi-Kao3
Publikováno v:
Journal of Thermal Analysis & Calorimetry. Mar2015, Vol. 119 Issue 3, p1803-1810. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Materials Science Forum; June 2019, Vol. 956 Issue: 1 p324-331, 8p
Autor:
Ren Shu-xia, Zhang Ming-li
Publikováno v:
AFRICAN JOURNAL OF BUSINESS MANAGEMENT. 6
Customers are playing an increasingly active role in the service industry and the importance of their participation is gradually been recognized. This study aims to develop and test a model for investigating, how customer participation enhances relat
Autor:
Zhang Ming-li, Ren Shu-xia
Publikováno v:
2011 International Conference on E-Business and E-Government (ICEE).
In the 21st century, the company's marketing activities need to be changed from a purely productoriented sale to customer-oriented. The enterprises should build a good relationship with the customers so as to win their attention and support to the pr
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.