Zobrazeno 1 - 10
of 1 860
pro vyhledávání: '"Remuneration models"'
Autor:
Meyn, Janek1, Kandziora, Michael2, Albers, Sönke1, Clement, Michel2 michel.clement@uni-hamburg.de
Publikováno v:
Journal of the Academy of Marketing Science. Jan2023, Vol. 51 Issue 1, p114-131. 18p.
Publikováno v:
Journal of the Academy of Marketing Science. 51:114-131
Nowadays, platforms in many industries offer content for a (monthly) flat rate (e.g., music streaming). While flat rates are efficient in reducing transaction costs for administering customers, platforms’ rules for remunerating content right holder
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Health policy 2010 95(1):1-9
Autor:
Hashemi-Meshkini, Amir1, Keshavarz, Khosro1, Nikfar, Shekoufeh1,2, Vazirian, Iman3, Kebriaeezadeh, Abbas1 Kebriaee@tums.ac.ir
Publikováno v:
Iranian Journal of Pharmaceutical Research. Autumn2013, Vol. 12 Issue 4, p955-964. 10p.
Publikováno v:
Public Security & Public Order / Visuomenes Saugumas ir Viesoji Tvarka; 2016, Issue 17, p63-71, 9p
Publikováno v:
Transportation Planning and Technology
As a consequence of renewed interest in attracting private financing for infrastructure investments, public–private partnership (PPP) arrangements are mostly seen as a suitable mechanism for ensuring sound and quicker delivery of transport infrastr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6a571c00669ce6333d13bca425b4ce84
https://grafar.grf.bg.ac.rs/handle/123456789/847
https://grafar.grf.bg.ac.rs/handle/123456789/847
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arno Radermacher
Publikováno v:
International Journal of Business and Management. :40-57
Remuneration models within the outsourcing business are almost used as accounting tools only. The lowest price is quite often the most relevant decision criterion. But the structures of these models have a significant regulating influence on the resp