Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Rellensmann, Johanna"'
Publikováno v:
In Learning and Instruction August 2022 80
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 2017 May 01. 95(1), 53-78.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45184551
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rellensmann, Johanna1 (AUTHOR) johanna.rellensmann@uni-muenster.de, Schukajlow, Stanislaw1 (AUTHOR), Blomberg, Judith1 (AUTHOR), Leopold, Claudia2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Applied Cognitive Psychology. Mar2022, Vol. 36 Issue 2, p402-417. 16p. 1 Color Photograph, 10 Black and White Photographs, 3 Diagrams, 2 Charts.
Das Zeichnen einer Skizze gilt als hilfreiche Strategie beim Lösen einer geometrischen Modellierungsaufgabe. Obwohl 13- bis 15-jährige Schüler*innen mit der Strategie der selbst erstellte Skizzen vertraut sind, wenden viele von ihnen die Zeichenst
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2993ebeadc273e3f0b36eb872fe7d85b
Publikováno v:
RUA. Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante
Universidad de Alicante (UA)
Universidad de Alicante (UA)
Although self-generated drawing is a powerful strategy in the domain of geometry, students lack spontaneous use of the drawing strategy. In the current study, we investigated instructional, cognitive, and motivational predictors of students’ drawin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4a38a24b62c878730fb65ce16d1a35c4
https://hdl.handle.net/10045/126667
https://hdl.handle.net/10045/126667
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.