Zobrazeno 1 - 10
of 2 344
pro vyhledávání: '"Relative fairness"'
This paper proposes a federated learning framework designed to achieve \textit{relative fairness} for clients. Traditional federated learning frameworks typically ensure absolute fairness by guaranteeing minimum performance across all client subgroup
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2411.01161
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 90099-90111 (2024)
As autonomous driving technology advances, future intersections will witness the coexistence of two distinct vehicle categories: connected autonomous vehicles (CAVs) and human-driven vehicles (HDVs). Since different types of vehicles bring varying be
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/286c793d60b041509fdf56bd6a61912a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yu, Zhe, Xi, Xiaoyin
Fairness in decision-making has been a long-standing issue in our society. Compared to algorithmic fairness, fairness in human decisions is even more important since there are processes where humans make the final decisions and that machine learning
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2112.11279
Autor:
Lennon, Mary Clare, Rosenfield, Sarah
Publikováno v:
American Journal of Sociology, 1994 Sep 01. 100(2), 506-531.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2782078
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Applied Rehabilitation Counseling. 50:118-128
The purpose of the current study was to explore how students at a Midwestern University rated the fairness of a student with a disability receiving specific educational accommodations when controlling for the race of the student requesting the accomm
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Cognitive Sciences and Human Development. 1:99-109
The purpose of this study is to assess the relative fairness of selected educational accommodations provided to peers who have disabilities. This study utilized two scales developed by Upton (2000) which quantifies the relative fairness that students
Publikováno v:
Journal of Applied Rehabilitation Counseling; 2019, Vol. 50 Issue: 2 p118-128, 11p