Zobrazeno 1 - 10
of 161
pro vyhledávání: '"Relationship based practice"'
Autor:
Martin, Bernadette, Fox, Julie, Archard, Philip John, Lucas, Steven, Susi, Karima, O’Reilly, Michelle
Publikováno v:
Journal of Children’s Services, 2024, Vol. 19, Issue 4, pp. 283-297.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCS-06-2023-0034
Autor:
Catherine Nixon
Publikováno v:
Youth, Vol 4, Iss 3, Pp 1076-1094 (2024)
A total of 10% of children looked after in residential care in Scotland are aged 5–11. Although there has been a significant amount of information published about the care trajectories of adolescents in residential care, there is limited informatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d1671746c3a04acb8eedec18cacb3741
Autor:
David Stakes
Publikováno v:
Scottish Journal of Residential Child Care, Vol 22, Iss 2, Pp 87-95 (2023)
The successfully reunification of families with care experienced children (children who are looked after away from home) involves the carer’s support of the family in the context of relationship-based practice and constructing a shared assessment a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cf9c24bf59c548f7b1516cca0cb251b4
Autor:
Andrew Burns, Ruth Emond
Publikováno v:
Youth, Vol 3, Iss 4, Pp 1301-1316 (2023)
Over the last decade, there has been an increasing trend towards the use of ‘therapeutic models’ in residential childcare settings in the U.K. and elsewhere. While some have argued that these developments have been driven, at least in part, by fr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f4665017ce394b6db17491a4d208a760
Publikováno v:
Journal of Children's Services, 2021, Vol. 16, Issue 4, pp. 332-345.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCS-05-2021-0022
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Archard, Philip John
Publikováno v:
Journal of Children's Services, 2021, Vol. 16, Issue 2, pp. 89-103.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCS-07-2020-0048
Autor:
MacIntyre, Gillian, Stewart, Ailsa
Publikováno v:
Tizard Learning Disability Review, 2021, Vol. 26, Issue 1, pp. 28-33.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TLDR-12-2020-0039
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.