Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Relational coping"'
Autor:
Anna Keyter, Vera Roos
Publikováno v:
Southern African Journal of Social Work and Social Development. 27:365-382
This study explored the coping strategies of mental health workers (MHWs) who are dealing continuously with traumatised children (younger than 18) and their families/caregivers. A convenience sample was used to recruit MHWs (female, n = 9; and male,
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This article explores how young people see their relationships, particularly their sibling relationships, in families affected by domestic violence, and how relationality emerges in their accounts as a resource to build an agentic sense of self. The
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d8211653b55a56664823f45e5e2ce598
http://hdl.handle.net/10446/174399
http://hdl.handle.net/10446/174399
Autor:
Keyter, Anna Elizabeth
Studies of MHWs, (social workers, social auxiliary workers, trauma counsellors, and telephone counsellors), who work with trauma and stress, often focus on pathological symptoms and on the need to develop psycho-education programmes (Figley, 2002; Jo
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10394/11172
Autor:
Keyter, Anna Elizabeth
MA (Research Psychology), North-West University, Potchefstroom Campus, 2014 Studies of MHWs, (social workers, social auxiliary workers, trauma counsellors, and telephone counsellors), who work with trauma and stress, often focus on pathological sympt
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1399::adf9863fd947eb61e9615421a1d58958
https://hdl.handle.net/10394/11172
https://hdl.handle.net/10394/11172
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.