Zobrazeno 1 - 10
of 533
pro vyhledávání: '"Rektorova I"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rasovska, H., Rektorova, I.
Publikováno v:
In Journal of the Neurological Sciences 15 November 2011 310(1-2):279-282
Autor:
Lefaucheur J. -P., Aleman A., Baeken C., Benninger D. H., Brunelin J., Di Lazzaro V., Filipovic S. R., Grefkes C., Hasan A., Hummel F. C., Jaaskelainen S. K., Langguth B., Leocani L., Londero A., Nardone R., Nguyen J. -P., Nyffeler T., Oliveira-Maia A. J., Oliviero A., Padberg F., Palm U., Paulus W., Poulet E., Quartarone A., Rachid F., Rektorova I., Rossi S., Sahlsten H., Schecklmann M., Szekely D., Ziemann U.
When referring to the study of Rutherford et al. (2015) on short- and long-term effects of rTMS in Alzheimer's disease, we erroneously stated in our article (Lefaucheur et al., 2020) that a clinical benefit on cognitive performance (tested by the Mon
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10495::a2f480cd67fe0be6efca94a735c32ded
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.