Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Rekalde, Itziar"'
Autor:
Kortesidou, Déspina (ed.), Schellekens, Fleur (ed.), Zinovyeva, Alexandra (ed.), Ferreira Dias, Marta, Scroccaro, Alessandra, Heinz, Alexander, Misjuns, Alvis, Rodrigues, Ana V., Bouwer, Anders, Agullo, Cecile, Norrman, Charlotte, Conradie, Elizabeth, Ribeiro, Erika, Faye, Gintere, Leva, Rekalde, Itziar, Gomes, Isabel, Reuter, Jéssica, Järveläinen, Jonna, Barrenechea, Julieta, Jankauskaitė-Jurevičienė, Laura, Amorim, Marlene, Cruz, Mário, Erasmus, Michelle, Dietrich, Nicolas, Carolei, Paula, Oliveira, Suzette Duarte
No abstract available. published
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::006ccaa5de71c40ef61b59068171fd10
Dialogue with families: an opportunity to build the Decalogue of school sport in a participatory way
Publikováno v:
Addi. Archivo Digital para la Docencia y la Investigación
instname
instname
This paper presents the phases that families at three teaching centres went through to draw up their own behaviour decalogues in school sport competitions and deploy courses of action to improve the behaviour of families when they act as spectators.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::db98a444f5f10b2f629c797d5858cd32
http://hdl.handle.net/10810/54476
http://hdl.handle.net/10810/54476
Publikováno v:
Educación XXI : revista de la Facultad de Educación (17, n.1), 2014, p.201-220. ISSN 1139-613X
Este artículo pone de relieve la importancia de la observación participante en los centros educativos. Se describe la utilización de esta estrategia para generar e impulsar procesos de participación e indagación en el ámbito del deporte escolar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1081::5cca3426541f6bfa87225aaccb9bd5c7
http://e-spacio.uned.es/fez/view/bibliuned:EducacionXXI-2014-17-1-7080
http://e-spacio.uned.es/fez/view/bibliuned:EducacionXXI-2014-17-1-7080
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.