Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Reitz, Anne K."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Van Doeselaar, Lotte, Reitz, Anne K.
We will examine whether agency and redemption in a turning point narrative predict self-esteem and life satisfaction in students transitioning from education to work. We will obtain insights into short- and long-term change processes of self-esteem a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ee2d054a792c5a34858d2551856985b8
Publikováno v:
In Journal of Research in Personality April 2022 97
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Reitz, Anne K.1 (AUTHOR) a.k.reitz@tilburguniversity.edu, Weidmann, Rebekka2,3 (AUTHOR), Wünsche, Jenna3 (AUTHOR), Bühler, Janina L.3,4 (AUTHOR), Burriss, Robert P.3 (AUTHOR), Grob, Alexander3 (AUTHOR)
Publikováno v:
European Journal of Personality. Jul2022, Vol. 36 Issue 4, p616-639. 24p.
In the current study we examine identity development during the transition into working life in a longitudinal sample of Dutch young adults. We connect narrative identity with identity development based on commitments and explorations.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::91e12a307eaceb4e964e3ef6c14bfa1b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.