Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Reis Jorge, José"'
Autor:
Vieira, Flávia, Mourão, Sandie, Andrade, Ana Isabel, Cruz, Mário, Reis-Jorge, José, Leslie, Carolyn, Orega, Maria Isabel, Pinho, Ana Sofia, Silva, Elisabete Mendes, Simões, Ana Raquel
Publikováno v:
European Journal of Teacher Education; Oct2024, Vol. 47 Issue 4, p749-768, 20p
Autor:
Reis Jorge, José Manuel
The study in this thesis is a longitudinal case study of a group of overseas teachers involved in research as part of an in-service B.Ed. (Honours) degree in TEFL. It addresses the process of development as teacher-researchers of the group during the
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.302097
Autor:
Ferreira, Marco, Barqueira, Ana, Reis-Jorge, José, Pacheco, Patrícia, Brito, Rita, Baltazar, Isabel
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p1-9, 9p
Autor:
Ferreira, Marco, Reis-Jorge, José
UIDB/04097/2020 UIDP/04097/2020 Successful inclusive education requires school transformations and changes to the education system. In Portugal new legislation passed in 2018 (Decree-law 54/2018) brought a new perspective in inclusive education for a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1437::edfef0c1f9612b33116a45a903baf159
https://hdl.handle.net/10362/150163
https://hdl.handle.net/10362/150163
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Páginas de la Educación; jul-dic2023, Vol. 16 Issue 2, p212-231, 20p
The Decree-Law 54/2018 combined with Ordinance 223-A / 2018 - Article 33 regulates the inclusion of gifted students in Portuguese schools. This study aims to investigate primary school teachers` perceptions of giftedness and their experiences of work
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1500::c33c4e9744cd32a040033030f861142c
Publikováno v:
Revista Colombiana de Educación; 2023, Issue 87, p37-59, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ferreira, Marco, Reis-Jorge, José
Publikováno v:
Journal of Pedagogy / Pedagogický Casopis; Dec2022, Vol. 13 Issue 2, p55-76, 22p