Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Reinikainen, Hanna"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Poetics June 2022 92 Part A
Publikováno v:
In Technological Forecasting & Social Change October 2021 171
Autor:
Arnesson, Johanna, Reinikainen, Hanna
Social media influencers are seen as political and promotional actors in today's digital media. Some engage in specific causes, while others publicly support a particular party or ideology. Politicians may also socialize with influencers or adopt sim
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/94366
Autor:
Reinikainen, Hanna1 (AUTHOR) hanna.m.reinikainen@jyu.fi, Munnukka, Juha1 (AUTHOR), Maity, Devdeep2 (AUTHOR), Luoma-aho, Vilma1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. Mar2020, Vol. 36 Issue 3/4, p279-298. 20p. 1 Diagram, 4 Charts, 1 Graph.
Autor:
Suuronen, Aleksi (AUTHOR) asuurone@abo.fi, Reinikainen, Hanna (AUTHOR), Borchers, Nils S. (AUTHOR), Strandberg, Kim (AUTHOR)
Publikováno v:
Javnost-The Public. Oct2022, Vol. 29 Issue 3, p301-317. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Media and Communication, 8, 2, 185-196, Youth Digital Participation: Opportunities, Challenges, Contexts, and What's at Stake
Young people are avid users of social media and have appeared as a powerful force for social change, as shown by the ranks of those who have joined Greta Thunberg in the global climate movement. In addition to challenging political institutions and g
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/67825
Public sector organisations have traditionally used mass media and their own communication channels to communicate urgent matters to citizens. However, the COVID-19 pandemic has forced these organisations to look for new communication approaches. In
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8dbeaf221127437fa9e0d052e05dcfb1
http://hdl.handle.net/10138/352543
http://hdl.handle.net/10138/352543