Zobrazeno 1 - 10
of 132
pro vyhledávání: '"Reiley, David"'
A randomized experiment with almost 35 million Pandora listeners enables us to measure the sensitivity of consumers to advertising, an important topic of study in the era of ad-supported digital content provision. The experiment randomized listeners
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.05516
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Economic Behavior and Organization November 2021 191:679-685
Publikováno v:
In Journal of Economic Behavior and Organization November 2021 191:39-50
Autor:
Reiley, David K.
Thesis (M.S.)--University of Wisconsin--Madison, 2003.
Typescript. eContent provider-neutral record in process. Description based on print version record. Includes bibliographical references (leaves 66-68).
Typescript. eContent provider-neutral record in process. Description based on print version record. Includes bibliographical references (leaves 66-68).
Externí odkaz:
http://catalog.hathitrust.org/api/volumes/oclc/53160163.html
Thesis (Ph. D.)--Massachusetts Institute of Technology, Dept. of Economics, 1996.
Includes bibliographical references.
by David H.L. Reiley.
Ph.D.
Includes bibliographical references.
by David H.L. Reiley.
Ph.D.
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1721.1/10835
Autor:
Lucking-Reiley, David
Publikováno v:
The Journal of Industrial Economics, 2007 Jun 01. 55(2), 223-233.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4622382
Publikováno v:
International Economic Review, 2006 Feb 01. 47(1), 203-231.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3663680
Publikováno v:
The American Economic Review, 2005 Mar 01. 95(1), 472-476.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4132695
Publikováno v:
Marketing Science, 2017 Jan 01. 36(1), 43-53.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45158471