Zobrazeno 1 - 10
of 176
pro vyhledávání: '"Reid Searl K"'
Tag Team Patient Safety Simulation (TTPSS) draws on cognitive, social, and constructivist theoretical perspectives to inform and provide contemporary simulation teaching practice that address the challenges associated with providing large numbers of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::382ed11cf7e5147f23d4a8fc2d73a617
https://hdl.handle.net/10453/150578
https://hdl.handle.net/10453/150578
Autor:
Levett-Jones T, Andersen P, Bogossian F, Cooper S, Guinea S, Hopmans R, McKenna L, Pich J, Reid-Searl K, Seaton P
BACKGROUND:Knowledge provides a foundation for safe and effective nursing practice. However, most previous studies have focused on exploring nursing students' self-reported perceptions of, or confidence in, their level of patient safety knowledge, ra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::40375cff0929494c49e3ca1aeee37959
https://hdl.handle.net/10453/141868
https://hdl.handle.net/10453/141868
AIMS AND OBJECTIVES:To define the role and scope of the nurse and midwife within the global context of abortion. BACKGROUND:An estimated 56 million women seek abortions each year; nurses and midwives are commonly involved in their care (Singh et al.,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::0c8e01f2038bfceb645c74609ac486e1
https://hdl.handle.net/10453/143126
https://hdl.handle.net/10453/143126
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.