Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Rehn, Alexandra"'
Autor:
Rehn, Alexandra
Hållbar utveckling är ett centralt tema i högstadiets biologiundervisning. Det finns dock olika förståelser av hållbar utveckling inom svensk skola. Det ses bland annat i de tre undervisningstraditionerna faktabaserad, normativ och plural
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-196567
Autor:
Rehn, Alexandra, Moroni, Elisabetta, Zierer, Bettina K., Tippel, Franziska, Morra, Giulia, John, Christine, Richter, Klaus, Colombo, Giorgio, Buchner, Johannes
Publikováno v:
In Journal of Molecular Biology 6 November 2016 428(22):4559-4571
Autor:
Jahn, Markus, Rehn, Alexandra, Pelz, Benjamin, Hellenkamp, Björn, Richter, Klaus, Rief, Matthias, Buchner, Johannes, Hugel, Thorsten
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2014 Dec . 111(50), 17881-17886.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43278802
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tolcos, Mary, Bateman, Elizabeth, O'Dowd, Rachael, Markwick, Rachel, Vrijsen, Krijn, Rehn, Alexandra, Rees, Sandra
Publikováno v:
In Experimental Neurology 2011 232(1):53-65
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.