Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Rehmat, Maryam"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The research project under consideration examines how social media advertising and purchase intention is related, with advertising literacy, influencer review, brand awareness and e-lifestyle serving as a strong link and developing amediation between
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::470af32413a2dce0d6010d3960db3c28
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abid, Ghulam1 dr.ghulamabid@gmail.com, Ijaz, Shazaf1, Butt, Tahira1, Farooqi, Saira2, Rehmat, Maryam3
Publikováno v:
Cogent Business & Management. Jan2018, Vol. 5 Issue 1, p1-1. 1p.