Zobrazeno 1 - 10
of 3 433
pro vyhledávání: '"Rehg J"'
Autor:
Lauinger AR; University of Illinois Urbana-Champaign, Carle Illinois College of Medicine, Champaign, Illinois, United States., McNicholas M; University of Illinois Urbana-Champaign, Carle Illinois College of Medicine, Champaign, Illinois, United States., Bramlet M; Carle Foundation Hospital, Urbana, Illinois, United States., Bederson M; University of Illinois Urbana-Champaign, Carle Illinois College of Medicine, Champaign, Illinois, United States., Sutton BP; University of Illinois Urbana-Champaign, Carle Illinois College of Medicine, Champaign, Illinois, United States.; University of Illinois Urbana-Champaign The Grainger College of Engineering, Champaign, Illinois, United States., Cao CGL; University of Illinois Urbana-Champaign, Carle Illinois College of Medicine, Champaign, Illinois, United States.; University of Illinois Urbana-Champaign The Grainger College of Engineering, Champaign, Illinois, United States., Ahmad IS; University of Illinois Urbana-Champaign, Carle Illinois College of Medicine, Champaign, Illinois, United States.; University of Illinois Urbana-Champaign The Grainger College of Engineering, Champaign, Illinois, United States., Brown C; University of Illinois Urbana-Champaign, Carle Illinois College of Medicine, Champaign, Illinois, United States.; Carle Foundation Hospital, Urbana, Illinois, United States., Jamison S; University of Illinois Urbana-Champaign, Carle Illinois College of Medicine, Champaign, Illinois, United States., Adve S; University of Illinois Urbana-Champaign The Grainger College of Engineering, Champaign, Illinois, United States., Vozenilek J; University of Illinois College of Medicine at Peoria, Pediatric Cardiology, Peoria, Illinois, United States., Rehg J; University of Illinois Urbana-Champaign The Grainger College of Engineering, Champaign, Illinois, United States., Cohen MS; University of Illinois Urbana-Champaign, Carle Illinois College of Medicine, Champaign, Illinois, United States.; Carle Foundation Hospital, Urbana, Illinois, United States.; University of Illinois Urbana-Champaign The Grainger College of Engineering, Champaign, Illinois, United States.
Publikováno v:
Journal of medical imaging (Bellingham, Wash.) [J Med Imaging (Bellingham)] 2024 Nov; Vol. 11 (6), pp. 062608. Date of Electronic Publication: 2024 Dec 26.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rehg, J. A.1 jrehg@siue.edu
Publikováno v:
International Journal of Primatology. Oct2006, Vol. 27 Issue 5, p1399-1428. 30p. 6 Charts, 1 Graph, 1 Map.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Continuous measurement of attachment behavior: A multimodal view of the strange situation procedure.
Autor:
Prince EB; University of Miami, United States., Ciptadi A; Georgia Institute of Technology, United States., Tao Y; University of Miami, United States., Rozga A; Georgia Institute of Technology, United States., Martin KB; University of Miami, United States., Rehg J; Georgia Institute of Technology, United States., Messinger DS; University of Miami, United States. Electronic address: dmessinger@miami.edu.
Publikováno v:
Infant behavior & development [Infant Behav Dev] 2021 May; Vol. 63, pp. 101565. Date of Electronic Publication: 2021 Apr 19.
Autor:
Justus, Sidni A.1 (AUTHOR) sidni.justus@kennesaw.edu, Singleton, Jenny L.2 (AUTHOR), Rozga, Agata3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Focus on Autism & Other Developmental Disabilities. Dec2024, Vol. 39 Issue 4, p216-226. 11p.
Autor:
Mulvey, Barry W.1 (AUTHOR) b.mulvey21@imperial.ac.uk, Nanayakkara, Thrishantha1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 11/6/2024, Vol. 14 Issue 1, p1-11. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.