Zobrazeno 1 - 10
of 107
pro vyhledávání: '"Regulatory Learning"'
Autor:
Muirne Spooner, James Larkin, Siaw Cheok Liew, Mohamed Hasif Jaafar, Samuel McConkey, Teresa Pawlikowska
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-11 (2023)
Abstract Introduction While feedback aims to support learning, students frequently struggle to use it. In studying feedback responses there is a gap in explaining them in relation to learning theory. This study explores how feedback experiences influ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79b2db79e7d3480f831e76ed2c322844
Autor:
R. Nejati
Publikováno v:
Fanāvarī-i āmūzish, Vol 18, Iss 1, Pp 111-130 (2023)
Background and Objectives: Recognizing the unique requirements of online education is crucial due to its wide spread use. Self-regulation in learning seems essential for this instructional approach, as students and instructors are physically separate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8651127f30254e4b93d55a965960768b
Autor:
Siros Izadpanah, Mahdis Charmi
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
IntroductionIn the academic context, social networking sites (SNSs) have reshaped the way university students connect and communicate with each other and the way they learn, thus influencing their identities and dimensions. This research investigates
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b2ecf6fe1cca484f9b90bed2d4808380
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
پژوهشهای کاربردی روانشناختی, Vol 12, Iss 1, Pp 39-58 (2021)
This study aims to investigate the relationship between academic self-concept and academic engagement of students with regard to the mediating role of academic self-efficacy and self-regulatory learning approaches. This paper is applied in terms of p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a9ada93c4f3349f5b577dfc9e4a40818
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Teknologi dan Kejuruan, Vol 24, Iss 2, Pp 286-294 (2018)
Literacy of the vocational teachers can certainly improve aspects of knowledge, skills and attitudes of a person thus the main competence of teachers can be achieved. The objective of this study was to reveal the relationship and the contribution of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e1384da2eda4ea299aeb540768a8ac4