Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Regueira Iglesias, Alba"'
Autor:
Vázquez-González, Lara1,2 (AUTHOR) laram.vazquez@usc.es, Regueira-Iglesias, Alba2,3 (AUTHOR), Balsa-Castro, Carlos1,2,3 (AUTHOR), Vila-Blanco, Nicolás1,2,4 (AUTHOR), Tomás, Inmaculada1,2,3 (AUTHOR) inmaculada.tomas@usc.es, Carreira, María J.1,2,4 (AUTHOR) mariajose.carreira@usc.es
Publikováno v:
BMC Bioinformatics. 5/14/2024, Vol. 25 Issue 1, p1-11. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Regueira Iglesias, Alba
Publikováno v:
Minerva. Repositorio Institucional de la Universidad de Santiago de Compostela
instname
instname
In the literature, 16S rRNA gene sequencing is the most widely used technology for studying the periodontal microbiota. However, there is no evidence on how methodological aspects such as primer coverage, detection of matching amplicons (MAs), and cl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::c1817dd19d9e33efdd5ffea01bc5910e
http://hdl.handle.net/10347/29308
http://hdl.handle.net/10347/29308
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.