Zobrazeno 1 - 10
of 162
pro vyhledávání: '"Regan, Sandra"'
Autor:
Donelle, Lorie, Regan, Sandra, Kerr, Michael, Zwarenstein, Merrick, Bauer, Michael, Warner, Grace, Isaranuwatchai, Wanrudee, Zecevic, Aleksandra, Borycki, Elizabeth, Forbes, Dorothy, Weeks, Lori, Leipert, Bev, Read, Emily
Publikováno v:
JMIR Research Protocols, Vol 9, Iss 1, p e15027 (2020)
BackgroundSignificant chronic disease challenges exist among older adults. However, most older adults want to remain at home even if their health conditions challenge their ability to live independently. Yet publicly funded home care resources are sc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dc46c5a8ea7b4ef98471b7ea2692aff9
Publikováno v:
In Nurse Education in Practice May 2021 53
Autor:
Regan, Sandra R
Concerns regarding a shortage of registered nurses (RNs) have underscored the importance of improving methods for workforce planning. The goal of this dissertation was to contribute knowledge that could enhance nursing human resources (NHR) planning,
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/35923
Publikováno v:
In International Journal of Nursing Sciences 10 October 2017 4(4):418-429
Publikováno v:
International Journal of Nursing Education Scholarship; Jan2024, Vol. 21 Issue 1, p1-12, 12p
Autor:
Laschinger, Heather K. Spence, Cummings, Greta, Leiter, Michael, Wong, Carol, MacPhee, Maura, Ritchie, Judith, Wolff, Angela, Regan, Sandra, Rhéaume-Brüning, Ann, Jeffs, Lianne, Young-Ritchie, Carol, Grinspun, Doris, Gurnham, Mary Ellen, Foster, Barbara, Huckstep, Sherri, Ruffolo, Maurio, Shamian, Judith, Burkoski, Vanessa, Wood, Kevin, Read, Emily
Publikováno v:
In International Journal of Nursing Studies May 2016 57:82-95
Publikováno v:
The Journal of Nursing Administration, 2013 Jul 01. 43(7/8), 415-421.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26811611
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.