Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"Reflexive methodology"'
Autor:
Mohn, Bina Elisabeth
Publikováno v:
13, Locating Media / Situierte Medien, 278
Kamera-Ethnographie ist ein filmischer Ansatz zur Gestaltung der Wahrnehmungs- und Wissensprozesse beim ethnographischen Forschen. Dabei wird im Unterschied zur Logik der Aufzeichnung angenommen, dass Forschungsgegenstände zunächst noch gar nicht s
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/89209
Autor:
Tayaben, Jude L.1
Publikováno v:
Qualitative Report. Oct2018, Vol. 23 Issue 10, p2261-2263. 3p.
Autor:
Knight, Melinda1, Rentz, Kathryn C.2
Publikováno v:
Journal of Business Communication. Jan2002, Vol. 39 Issue 1, p149-156. 8p.
Autor:
Benschop, Yvonne1
Publikováno v:
Organization Studies. 2002, Vol. 23 Issue 5, p845-847. 3p.
Autor:
Kurowska, Xymena
Publikováno v:
Teoria Polityki / Theory of Politics. (4):93-107
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=896477
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Knoblauch, Hubert
Publikováno v:
Historical Social Research, 46, 2, 59-79, Positionality Reloaded: Debating the Dimensions of Reflexivity in the Relationship Between Science and Society
Inspired by hermeneutics tradition, qualitative as well as quantitative social research has realized that the subject matter of the social sciences is always interpreted by the actors studied. Social studies of science have also demonstrated that sci
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/73990
Autor:
Kristian Nødtvedt Knudsen
Publikováno v:
Journal for Research in Arts and Sports Education, Vol 2, Iss 1, Pp 39-52 (2018)
Artiklens hensigt er at undersøge, hvordan dramaturgi som et teoretisk koncept (Pavis, 2014; Szatkowski, 2017) kan fungere som en metodologisk platform i relation til kunstbaseret forskning. I kunstbaseret forskning får forskeren mulighed for at an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8b5d1c60ca984c8cb943962a6bc3cf6e
Autor:
D'amant, Antoinette
Publikováno v:
Journal of Education (University of KwaZulu-Natal), Issue: 88, Pages: 127-143, Published: 2022
As an educator for inclusion and social justice, it is essential to be self-reflective about all aspects of identity that relate to diversity and differential power relations. As part of this commitment, I am part of a group of critical academics and