Zobrazeno 1 - 10
of 180
pro vyhledávání: '"Reflective approach"'
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 14, Pp e34232- (2024)
The purpose of this study was to assess the awareness and practice of Secondary School teachers about employing reflective approach. It was a qualitative study involving two government secondary schools, namely, Biftu Secondary School and Shashemene
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a998510a6ea444b9b5ea26452626d2d8
Autor:
Abusafieh, Shaden Fakhri
Publikováno v:
Open House International, 2022, Vol. 47, Issue 4, pp. 638-656.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/OHI-04-2022-0108
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hadjiali, Isa
Publikováno v:
Обучение по природни науки и върхови технологии / Natural Science and Advanced Technology Education. 30(2):204-221
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=947601
Autor:
Zbigniew P. Możejko
Publikováno v:
Edukacja Ustawiczna Dorosłych, Vol 108, Iss 1, Pp 56-65 (2020)
The paper adopts a reflective approach to EFL teaching and teacher-training in order to shed light at the interplay between CLIL instruction and the VET context. The paper opens with highlighting the main tenets of CLIL and VET training and signals
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ac4219213ee942c69d8bca89561c468a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Możejko, Zbigniew
Publikováno v:
Edukacja Ustawiczna Dorosłych / Journal of Continuing Education. 108(1):56-65
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=942570
Publikováno v:
Химия. Природните науки в образованието / Chemistry. Bulgarian Journal of Science Education. 29(2):155-185
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=854946
Autor:
Anna Tomková, Vladimíra Spilková
Publikováno v:
Orbis Scholae, Vol 13, Iss 1, Pp 9-29 (2019)
The aim of the review study is to reflect efforts to professionalize the education of primary school teachers in the Czech Republic. This means, on the basis of relevant theoretical and research resources, to assess both the strengths and the limits
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/12c64437112f41bcae0a00664beaeedb
Autor:
Delcheva, Tiha, Georgieva, Elena
Publikováno v:
Педагогически форум / Pedagogical Forum. (2):53-59
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1114975